VoKal Bukan Sekadar Rupa...

~ Luahan hati pendengar dari telingaku ~

1) mak aiii, inikah VOKAL tu...? 
kesiannya aku tengok

2) apa ni, bikin kesian-kesian auditionnya
kenapa juga maw ketawakkan peserta2
ingat dia baik dan "SEMPURNA" sangat sudah

3) Bodoh... Juri pun sama Bodoh
ingat dorang "TERBAIK" sangat maw gelak-gelak

4) Macam Haram... 
kalau maw tiru The Voice sangat pun, buat la sama macam the Voice.. ini tidak

5) apa benda Vokal ni
budak 12 tahun kat UK dan USA lebih baik dari orang kita

 

macam-macam la aku dengar..
aku terkadang setuju juga cuma beberapa part lah...
kesian para2 peserta kena gelak
dan juri plak.. kesian kena buli
terutama part masa minggu ni (part budak nak tunjuk muka)

apapun... biarlah Vokal Bukan Sekadar Rupa ni menarik dan berada di satu kelas yang terbaik
macam The Voice negara2 lain, aku aku follow kat Youtube

papun.. Kasi terbaek tu VokaL...


p/s :: kalau sedar diri sumbang mambang... jangan la pigi kesian... bikin malu

Ulasan

Catatan Popular