Posts

Showing posts from May, 2012

Saya Jatuh Cinta...

Image
~ Gloria Jean's Coffees Malaysia ~
kengan dengan GJC Malaysia yang buat promosi kat UUM sempena karnival kerjaya UUM 2012 7-9 mei lepas Dapat juga minum kan benda mahal ni walaupun sukar, janji dapat rasa





~ apa yang penting... en suhaimie hari tu sporting ~ siap buat kuiz untuk habiskan stok yg penting.. dapat 2 botol syrup + serbuk vanila 2 bungkus bahagianya hidup dapat barang mahal...sedap lagi tu siap dapat segelas kopi untuk bekalan oksigen 6 hari hahahahaa... luculah... BTW... nak buka kioks just rm100000 je...
p/s :: boleh ka aku jadi usahawan muda dalam Gloria Jean's Coffee ni...?

EndLess MemorY oF BLackRosE... BPM 09/10

Image
~ LAst MeMoRy ~
 ~ we are Senior Session ~
 ~ EndLess meMorY oF BLackRose ~

 ~ we are friends together and ever... 3 tahun berkawan ~



 ~ Badges malam tu..yeah... rock ~
 ~ makan maLam... namun, Soup cendawan hangus lagi masin.. nasi ayam ice cream dan sirap anggur ~
~ Last Cake... dapat juga makan ~
apapun, terbaekLah makan maLam... tahniah kepada adik2 semua kepada kengkawan semua... jadikan kenangan ini kenangan kita semua.. sayang korang semua our last dinner together.. LOVE u Olsss..
p/s :: jumpa di Konvokesyen tahun depan