eXam TiMe foR sEm 3...








Selepas cuTi seLama 3minGgu tanPa aku seNtuh sediKiT pun buKu tuK exam... aKu tak paSti Lah apa keAdaan reSuLtku nanTie.. apaPun aku haRap daPaT menjawaP denGan teNang dan dapat keLuarkan seGaLa faKta dan Isi dari kePaLa hoTak aku...

UntuK sEm nie, aku amek 7 subJek...


28/10/2010 : engLish CommunicaTion II dan paPer EkoNomi daLam penGuruSan aWam I
(dah seLesai AwaL )






PapEr yang TinggaL sElePas PosTpoNe banJIr...


29/11/2010 : PenGurusaN dan TekNoLogi PejAbaT
05/12/2010: PenganTar PenguRusAn
06/12/2010: ICt dan MasYaraKAt
08/12/2010: PerLembaGaan MaLAysia
11/12/2010: HR daLAm peNguRusaN aWam




iNi jeR la tuK sem ni...meMang tak HAraP deKan LisT la Sem ni...sebaB dan ada paPEr suSah kaT siTu...

haRap diPermudahKan dan daPat 3 PoinTEr and AboVe syuKur La...

eXam tiMe memaNg sanGat meNAkuTkan...=)

Ulasan

Catatan Popular