Melepas nak MILIKI S3... nak nanges Boleh?

~ kawan jual dengan harga rm800 jak ~

tak tahulah macam mana dan sumber dari mana
kawan aku jual kat aku rm800
semua macam tak percaya termasuk diri ini
aku memang taksub dengan gajet sebenarnya
cumanya, itulah teda rezeki

begini perjalanan cerita tu
aku tengok kat wall dia iklan
so, aku tanya la ori ka tak
bila tanya2, dia kata 99% ori sebab mmg barang original
cumanya dorang pasang kat malaysia jak sendiri

then, lepas tu maw la beli tempah sebijik
dah tempah nak bank in duit kat maybank
saya ada duit kat bank islam jak la
cucuk punya cucuk punya tekan
last2 resit jak kuar, transaksi tidak berjaya

pagi ini plak cuba kat bank yang satu lagi BSN
sama juga
tak sedeh ka bila tidak tidak dapat
apa ble buat
bukan rezeki sudah

melepas la maw pegang dan milik S3... walaupun murah

p/s :: kalaulah aku kaya... ALLAH itu maha adil...

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015