biLa maLam ku jadi tak keruan...

~entah kenapa, sejak dari pagi isnin hingga ke subuh Selasa nie... hatiku masih tak tenteram... nak buat semua benda jadi tak keruan, tak tentu arah... nak buat asignment berat jari nak menaip... bila nak menaip banyak Typing error plak... tension2... padahal rabu dah nak hantar dah... adoyai...~

~pada masa yang sama, aku asyik tertido memanjang jer setiap masa, lepas kelas pagi tadi aku balik terus tido sampai la maghrib... sedih nie nak kata penat tak juga penat... pastu, bila bangun ada juga la sikit peluang nak buat asignment... then, bila lama sikit nak menaip... damm..!!!! typing erorr semakin menjadi-jadi... aku berhenti kejap, solat dan buat apa yang patut... buat air jap... pastu, p beli makanan sikit...~

~sempat gak p beli nasi kerabu, lama dah tak makan... sebelum bangun tadi... sempat lagi lawat tandas... untuk hari nie... maybe dah 3 kali buang air besar... perut aku sentiasa meragam... sakit-sakit.....~

~malam ni plak... sambil baca-basa tentang HPA... produk HPA tue... nak buat asignment bah... line plak putus2 dan buat masalahnya... ada line problem lagi ka? sejak pagi tadi susah nak masuk nie... nak layan FACEBOOK pun susah... dah la bosan tak taw nak buat apa...~

~bangun jer dari tido petang tadi... badan panas dan tak selesa... SINTOK panas lagi ker... dah kipas number 5 dah aku pasang... macam maw terbang sudah nie...~

~then, lepas makan dan habiskan satu JUG air anlene... perut kenyang plak... tapi, aku rasa pelik la... dan sama macam malam-malam yang sudah... ada apa juga yang berlaku nie... kenapa macamm something jak... nak buat kerja tak keruan, tak menentu, nak mandi pown susah, nak tido pun susah... nak study pown susah...(rabu malam ada midterm)... mak aiii... kenapa jiwaku hari nie tak tenteram nie...~

~namun, aku merindu mak aku pulak... matilah juga... aku try nak call tapi berat hati nak kacau mak tido jam 12 tgh malam... sedihnyer... kesian mak... mak saya la antara orang yang paling susah aku nak kejutkan...kesian tengok muka mak yang penat nak saya kejutkan... LOVE U MOM... very MUCH ever and EVER...~

~tapi, ada sorang abg tu, tapi dia junior aku, tapi umur tetap aku panggil juga dia abg... walau bukan abg aku, aku tetap sayang dan anggap dia macam ABG KANDUNG aku juga.. sayang ABE LONG... banyak berikan aku MORAL support walaupun jam dah 12 tgh malam ataupun kekadang dia layan gak sampai jam 1 atau jam 2 karenah AKU yang suka menggangu tido orang malam-malam nie... SMS jer dia, mesti dia balas kecuali dia tido awal... banyak-banyak orang yang aku sms... dia jer yang aku paling suka mesej sebab dia PALING RAJIN nak balas mesej aku... makaseh ABE... sayang AWAK JUGA..~

~tetiba pLak, datang kawa aku sorang nie... ketuk pintu macam nak roboh plak... matilah la juga... rupanya mo amek hitter jak... KELAPARAN konon... RUSDY..RUSDY... jam 2 subuh masih kelaparan...~

~masa aku tidur tadi pown, banyak la miss call aku dapat, entah kenapa... malas nak sambut... sorry bukan sengaja cuma aku asih MAMAI melayan tidurku, terdengar bunyi deringan tepon yang bising itu... tidurku pown jadi tak tentu arah juga sudah... kejap bangun kejap gerak sana sini...~

~akhirnya, aku amek peluang nak buka FACEBOOK dan entah kenapa, aku nak ber BELOG subuh2 buta nie... ni jer la aku nak tulis... harap uollsss sudi jer la membaca...~

p/s :: luahan hati di pagi-pagi subuh arab nie... baca jer la... selamat membaca... chiLL yeah..!!!


Ulasan

Catatan Popular