menguLas mengenai ABPBH 2010...

~coret-coret sekitar ABPBH 2010~



  • untuk kali ke-24 ulangtahun ABPBH dianjurkan, sememangya meriah wah...wah...
  • tiada apa kekurangan sebab kita tahu semua undian 100% daripada undian peminat...
  • kali ini, banyak anugerah yang dimenangi oleh artis yang sememangnya layak mereka dapat...
  • dan, nak cerita mengenai pengacara, ZIZAN, RAJA AZURA dan SYARIFAH SHAHIRA... memang mantap, terbaek dari ladang... ahakssss...
  • dan, yang pasti.... penutup yang memang gempak...!!!... datuk SITI menari wonder malaywomen... like2...
  • tahniah TV3 dan BERITA HARIAN sebab dapat menganjurkan anugerah yang gilang gemilang ini... walaupun Datuk siti dah tak masuk bertanding...
  • namun, FAIZAL TAHIR dan SHAHEIZY SAM tetap yang terbaek...


~kemenanga berganda SHAHEIZY SAM sebab menang anugerah BINTANG POPULAR ABPBH 2010 buat kali ni, tahniah..!!!!... kami tetap sokong kerjaya SAM.... (ceh, ayat tak boleh bal).. atas usaha SAM juga.. teruskan usaha... saya antara peminat SAM... good Luck...~

  • dengan undian terbanyak selaku BINTANG POPULAR 2010... terbaek la SAM


~walaupun tak menang besar, cukup bawa semua trofi yang fafau tercalon cukup puas lah... tiada pencalonan lain kecuali fafau yang dapat 2 anugerah malam tersebut... (SHAHEIZY SAM lain kes la, dia tetap terbaik)... apapun, kami pendengar setia FAFAU...HOT FM... lebih hangat daripada biasa..~


~walaupun sudah menarik diri dalam pencalonan pada tahun lepas... dapat dan sempat juga tengok Datuk Siti buat persembahan penutup... menari ala2 Wonder girls la pulak... jadi WONDER MALAYWOMEN ok aper... tahniah Datuk Siti... bila baaru dapat anak nie..?
(oppssss, sorry to say)...~

~walaupun takde pencalonan... Usooppp memang terbaik malam tu, "sape sokong sila angkat tangan macam saya".... hahahhahaa... like2...

p/s :: bila la ak dapat tengok secara LIve anugerah tu erk...? te jer... sekian

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

KILAU makanan tradisi SABAH