JuLai punYa CeriTa...

:: jangan korang senyap di wall aku bah::

bukan nak menghilang tapi tiada masa nak update BeloG aku nie... hehehe

1-3 juLai aku ada program untuk pelajar SP dan STPM di SMK ABDULLAH II, itulah aku ndak update masa nie.... banyak la kenagan dengan kawan2 lama dan kawan2 UUM untuk buat program nie... penat la bah 3 hari berprogram sebagai PENGARAH.... terpaksa cover semua kerja... hahahahah

~ sedikit kenangan ~


pastu..aku berehat sekejap untuk membuang penat dan lelah program... 4-9 Julai bah... nak
siap2kan report program nie...

:: kemudian, aku teruskan lagi pengembaraan untuk program Universiti Sains Malaysia iaitu program anjuran persatuan [PERSIS USM] .... program KKS... KEmbaLi ke Sekolah bah.... ::

~sedikit kenangan bah ~

:: at SMK Kuala Penyu ::


:: at SMK Agama Mohamad Ali Ranau ::


:: at NEW ZEALAND.... hahahhahahaaa.... Daily Milk Farm [DESA, KUNDASANG, SABAH] ::

:: at PORING, RANAU SABAH ::

:: at KINABALU PARK, KUNDASANG..... masa nak berpisah sudah ni... sedih la bah habis sudah nie... lepas ni menunggu lagi tahun depan untuk KKS III ::

~ dan selepas program, teda sudah aku buat apa2... berehat bah lagi sebelum puasa.... ~

p/s :: nanti aku cerita one by one ya cerita program aku dan KKS II ... merindu kenangan tu


Ulasan

Catatan Popular