Kawan tetap KAwan...


~kenapa perlunya kawan~

:: di tanah tidak, di langit lagi lah tidak... harus bagaimana? ::

susah bah kan kalau sudah lama kawan tiba-tiba trus bergaduh... entahlah, susah mow cakap...
ksahnya...???

wujud seorang yang entah nak cakap macam mana, ku sangka semakin ramai semakin best... NAMUN.... apakah...???

ndak pa la, ko dah lama jadi kawan sejak dulu kala, then, tiba-tiba jak ko cakap... " kita memang ndak ngam dan memang ndak sesuai sudah kita berkawan"... UP to you la Yeon... mak tak kisah..

aku kurang seorang pown aku ndak kisah daripada aku hilang family aku... aku sangka aku dapat kawan macam kamu aku dah hidup gembira selamanya... rupanya semakin menderita adalah... mana2 kamu jak la bah, aku tidak kisah sudah.. kamu pandai la pilih jalan kamu... apa yang aku tahu... aku maw aku hanya hidup "TERSENYUM" walaupun aku menangis sehingga ke akhir hayat... mana2 kamu la... aku ndak kisah sudah...

apapun, dari saya kalau kamu ndak mo kawan UP TO U la kan, itu HAK kamu, dan aku tiada hak nak kacau HIDUP kamu... SEKIAN....

p/s :: kepada semua, minta maaf andai aku berdosa selama kita bergelar sahabat... ketahuilah aku tidak suka dan tidakk pernah berniat untuk memutuskan hubungan dengan sesiapa pown... MANA2 kamu LA bah... CAPEK sudah aku.....

Ulasan

Catatan Popular