puasa ke-26


:: ahakssss, dah nak dekat raya ::

betul juga orang tu... kita dah nak dekat habis puasa dah.. dah ke-26 dah kot... tapi, tetap menjadi persoalan di sanubari... "apa yang sudah aku buat dalam 26 hari puasa nie..."

susah nak cakap juga, tetap ikut syariat juga berpuasa namun... BERDOA jak la ibadah diterima oleh ALLAH S.W.T hendaknya... katanya...

namun,yang menjadi persoalan yang aku tak dapat nak terima...
::AKU NAK BALIK KEDAH DAH OIIIIII::
tak best la macam nie... apa nie... tak best la... nak tinggal semporna selama-lamanya... bosan duk tempat orang...takder yang best...

::nak makan, beli sendiri::
:: nak jalan, jalan sendiri::
:: nak bermanja, bermanja sendiri::
~hampir semua sekali sendiri, naseb baek mandi mandi sendiri... ahasksss.....

apapun, selamat jer la korang... tak silap2 tinggal 5 ke 4 hari lagi kita puasa... pasni... tahun depan lagi la kalau nak berpuasa sebulan... dan, jangan lupa GANTI PUASA korang yang keBOCORan tu... siapa2 yang penuh, sila-sila la rajinkan diri berpuasa 6 di bulan syawal...
Do da best...!!!

p/s :: semoga ibadah kita dirahmati,,, LOL

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015