PUasa SamBiL meLawan sakiT




~notHing to Do~

Sekarag nie dah masuk hari ke-3 dah aku demam... syukur juga Lah ALLAH berikan kekuatan untuk BErpuasa kan?

apa nak cerita... aku tak dapat nak memBELOG king dan menaip sebab tiada mood.. demam jer di layan..sabar jak la... apapun, sambil-sambil menaip ni duduk di hadapan ruang legar rumah sambil-sambil melihat bulan yang dah nak masuk MOOD mengambang dah.... itu tandanya kita dah nak masuk pertengahan bulan PUASA dah kan.... hehehe... kejap gie dah nak raya...
[adoi perasan jer lebih aku kan... pose belum full agi]

:: boleh digambarkan bulan tu macam ni...adalah... tapi cantek lagi yang nyata ni...::


Apa nak dicerita, demam punya pasal aku dah tak p tarawih.. rindu nak bertarawih.. WAHAI demam ku, cepat-cepat la juga sembuh ya... Bha yala... itu jak dapat dikongsi... nanti aku menaip lagi ya... ndak larat...


:: biasalah kalau sudah sakit... lain-lain jak perangai ::

p/s :: Selamat berpuasa korng... dah masuk hari ke-8... pastikan FuLL dan puasa yang terbaek...


Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)