Ku Lepaskan Bangkok... India... wait for Me yeah...

~ Dapat call dari KBS bahagian Antarabangsa... Mr.Lim ~

Kenangan 23 Jun lepas jadi batu asas untuk aku tidak menoleh ke belakang lagi.
Apa tidaknya, senang-senang jak aku tolak pelawaan program pigi Bangkok, Thailand
Apapun, thanks madam Aida sebab jemput
Walaupun aku calon KIV.

Petang tadi...
Tiba-tiba kena call guna number yang sama
Yakin je ingatkan miss Aida call tapi tidak expect la untuk program apa2.
Ke nak wish selamat mnyambut ramadhan ka raya ka apa2.
Siap tanya masih belajar ke atau kerja.

Cakap panjang2 last cakap.
Nak tak ikut program ke di India.... what...?
Here's i come... sudah Bangkok aku tolak.. India tidak aku akan tolak
Program... Asean Student Exchange Programe under KBS Antarabangsa


Susulan program pemilihan pertukaran belia antarabangsa, 10-13 Mei 2013 yang lepas.
Yeah....


P/s:: Alhamdulillah... rezeki Ramadhan... semoga dipermudahkan segalanya esok...

Ulasan

Catatan Popular