kemBaLi menUlis seMula...

~sekembaLinya Aku MenuLis beLOGku~




hai korang semua...bukan ape, cuma sejak dua menjak nie, line kat tempat aku ni UUM susah sangat nak Masuk Gmail...entah lah kenapa...sehingga ke hari ni baru aku dapat menuLis BELOG aku semula...

memandangkan aku dah start menulis semuLa, banyak idea yang aku nak tulis jeka mask UUM nie, tapi takperlah , yang lalu biarlah berlalu dan yang mendatang nie, biarlah aku jadikan sebagai idea untuk menulis Belog aku....


memandangkan hari ini hari ahad, aku terpaksa ponteng kelas sebab aku tk seberapa sihat+ masih mengantuk sebab semlm baru jer habis daripada kem kepimpinan mahasiswa/i UUm yang di buat kat kem Naka, padang terap, KEDAh....2 jam perjalanan ke UUm...

apapun, sorry l korang, aku bukan senyap untuk beberapa hari yang lepas, aku just nak buat BELOG aku tapi tak dapat nak access/nak masuk..so.. tunggu kehadiran tulisan2 aku selepas ini...

apapun...terima kaseh kepada yang mengADD BELOG aku nie, harap kita tak bukan hanya kenalan kat siber...tapi dunia nyata kita tetap kawan...tanks u'olsss


Ulasan

Catatan Popular