Sem 4 ...

~New Sem...New HOpe... aku masIh terumbanG ambing..~







nak cerita mengenai pelajaran risau pLak..biLa fikir-fikir... dah masuk Sem 4 rupanya aku di
UUM nie.... best tue ada juga cuma seperti cepat jak masa berlalu...

17/01/2011... tarikh permuLaan aku sem 4 bagi tahun Kedua aku di UUm nie..daLam kos... BPM= bachelor of PubliC manageMent wiTh hoNouR... bangga juGa jadi peLajar IPTA cuma kita kena faham la tanggunjawab dan rutin kehidupan seorang MAHASISWA/I... apa lagi macam kes saya ni..anak perantau dari kepulauan BORNEO...SABAH The Land Below The Wind... ahaksss... like to say it,,, suke sangat... tapi, apa bLe buat..kena berTahan jer la... setahun lebiH jer Lagi... pasni tak daTang semenanjung la agaknya....

berMula minggu ni, faham2 la..kena pasang niaT beTul2 agar dapaT belaJar dengan tenang dan Buat yang terbaek untuk sem Nie...


esok..ISNIN 17 Jan... kelas satu jer... kena pandai susun JaduaL sendiRi la... keLaas DasaR awaM... mudah-MudaHAn jer Lecture best... harap2 sem ni dapaT naiKkan poInter yang teruK di Sem 3 yang Lepas... harap-harap dapat buat yang sehabiS baik La untuk sem nie... dah 3 sem kaT UUM takkan takder cara yang terbaek nak naikkan pointer kan?
dah 2 sem naik, tapi kali ke -3 terook ar siKit... akan ku pastikan ko kembaLi naiK semuLa... amin...

Bah.. ndak Da apa juga nak diKongsiKan laGi... waaa Caw Luk k.. aSsaLamuaLaiKum

poStbY: http://boLonganakSempoRna.bLogSpoT.com... 16/01/2011.... 10.20 mLm...=)

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)