Anjing OOOO anJing

~kisah di petang Selasa... 21/06/2011~


kecik-kecik macam ni memang arr comeL... kiut jer nampak macam mo pegang2, raba2, peluk jer... naseb baek ko HARA JADAH... tapi, kami pelihara juga kat uma sebab uma dalam KEBUN... mesti banyak pencuri, monyet dan BABI kan..so, tugas mereka2 nie untuk jaga kami ar dari sebarang gangguan... hehehehehee.. baek punya anjing

:: Apa...? ingat aku cincai... please la... hehehe ::

~ hampir sama arrr rupa anjeng yang aku jumpa petang tadi... begini la, siap 2ekor lagi tu... gabra jer aku dibuatnya...mak TAkotttttttttttttttt....~


:: Dipetang yang nak2 maghrib around jam 7.15 la camtu aku dari perwaja nak p bilik MPP... lalu jalan belakang tasek Gutrie bah... macam kebiasaan... rilek jer... tup2... tetiba muncul seekor anjing... nampak comel jer.... ARRRRRRRRRRRrrgggghhhhh... lariiiiiii.... telinga siap terpacak tegak... ekor pown ikut tegak dah.... mampos... memang aku kena lari.... [aku bermonoloq]...

maw tak maw tetap aku lari.... begini la muka HANJENG petang tadi yang nak kejar aku... siaL punya tuan HANJENG biar anjing ganas dia ni berkeliaran kat UUM... kalau aku kena gigit tadi, saman ko banyak2.... GABRA dow hampir2 kena tangkap oleh HANJENG tadi... aku sangka ok jer cam hanjeng2 biasa... NAmun, siap tunggu aku agi kat tepi tasek nak kejar.... terpaksa la lalu jalan depan... SIAL kwa HANJENG siapa la nie....

p/s :: kepada semua student UUM... berhati2 bila berjalan sendirian kat tepi tasek, ada hanjeng liar yang sedang kelaparan mo mengejar... naseb baek aku sempat lari... kalau tak, maybe WAD ICU dan jawabnya tadi... 2 Ekor... ko mampU....?

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015