Sakit HAti LAgi

~kalau boleh... aku bakar jak ni benda~

Disuruh p program untuk 3 hari... yala macam biasa.. ikut jer la.. kan di "SURUH"... so, siap tgh2 malam cuci baju yg perlu dibawa dan buka semula kotak yg dah siap2 packing sejak 3minggu lalu hanya untuk amek baju kemeja dan kasut kulit... then, solatape lagi...
[habis dah solatape ni buka tutup buka tutup kotak barang]...

pastu, siap pinjam beg kawan gi nak bawa p program tu.... dengan penuh rasa bangganya selepas jam 10pg siap dah packing tinggal tunggu masa nak p UPM jer agi jam 3ptg... tunggu khabar berita jer la... dengan hati bersemangat waja ni mo pegi.... tgk tentatif macam best jer kan... bagus jer program tu.. 'PATRIOTISME' gituewww....

apa nak kata, jam 1ptg tetiba plak cakap hanya 'ANAK SELANGOR' jer boleh p... SIALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.... buat penat jer aku ... hilang semangat aku macam di bawa terbang jak oleh hangin... sakit...sakit...sakit... sakit sangat2 taw...

sedih pown ada... yerla, dah janji dgn kawan kat area2 UPM nak jumpa kat UPM... tup2 tak jadi plak... dah la aku blom pernah p UPM agi... nak ikut program agi... aku bukan nak curi tulang ker apa ker nak ikut program tu nak larikan diri... kalau ada masa terluang kan boleh jumpa kawan2...

apapapun.. OKlah fine... bayangkan... pelajar selangor takde... so dorang hanya amek budak semenanjung jer ikut program tu... adakah patut dia cakap " SABAH SARAWAK" tak boleh... tambah2 sakit atiku ni.... ndak pa... ko pulau kami anak2 borneo... ndak pa2.... ok fine...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015