BODOH kan AKU


~padan muka aku~

nak buat progam, tapi gerak sendiri2... pastu lambat nak buat kerja... yerla, eksen jak lebih... sapa suruh sapa suruh... ko rasa la sendiri... padan muka ko la...

:: aku faham aku masih dalam pembelajaran... aku buat program ni pun sendiri bukan ada yang mo menyebok nak tanya minta bantuan.. tu la aku tak mo susahkan orang... aku jenis yang suka buat kerja sendiri... malas nak susahkan orang... aku lebih suka tgk orang senang daripada susah dan lebih suka susahkan diri sendiri... itulah aku...::

harap korang faham ya kalau masa program berjalan ada masalah k... aku tak sengaja namun itu bukan aku pinta... maaf sangat2... harap2 jak la program ni berjalan lancar....


p/s :: harap semuanya berjalan lancar..see u at SEMPORNA...

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)