It'S Me....

:: jUst wanT to Share::


Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku...

Aku belajar memaafkan semua yang menyakiti aku...

Aku belajar untuk jadi yang terbaik untuk ORANG yang AKU SAYANGI...

Tetapi,
Sesuatu yang tidak bisa aku pelajari iaitu :

"HArus belajar tersenyum disaat orang yang aku SAYANGI MENYAYANGI orang Lain"

itulah sifat aku... entah kenapalah...mudah untuk menyayangi sesiapa sahaja jika hati ini terdetik untuk sayang dengan dia. Sayang bagi saya aspek yang luas. sayang ALLAH, sayang NABI dan RASUL, SAyang IBU BAPA, sayang KELUARGA, sayang orang LAIN dan SAYANG Diri sendiri [ini yang lebh penting sebelum sayang orang lain].

tapi, adakah orang menyayang kita sama seperti kita sayang orang itu...?

Mencintai aku belum putuskan... menyayangi aku sangat bersedia dan menjadikan dia teman hidupku itu tidak pernah terlintas difikiranku...

cuma bagiku, aku hanya sayang seorang jak...adik angkat aku... 4tahun dah aku dengan dia walaupun kami berjauhan, dia faham akan kesibukan ku dan sentiasa sayang aku seperti aku sayang dia... hanya ALLAH yang tahu antara aku dan dia... INSYA ALLAH..



cuma, hanya pintaku kepada dia... tiada yang ku pinta apa2 dari dia, cuma... "aku hanya berharap jika suatu hari nanti andai dia melihat aku [jika takdir memisahkan kami] ... aku harap dia akan tersenyum dan berkata... "DiaLah Orang yang Selalu Menyayangiku...INSYA ALLAH"...

p/s :: memang senang untuk mencurahkan kasih dan sayang... andai dia tidak menghargai, harapanku hanya redha ALLAH yang kuinginkan...AMIN

Ulasan

Catatan Popular