RAYA HAJI tahun Nie...

:: bersedia atau tidak::


bukan apa... raya haji untuk the triple kalinya aku tak beraya kat uma..sedih ooo... tapi ndak pa la, raya puasa hari tu aku balik juga... hehehe

apapown, seperti yang telah dikeluarkan oleh MAJLIS JABATAN AGAMA KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA dan penyimpan mohor besar Raja-raja telah mengisytiharkan bahawa Raya Haji bagi tahun ini adalah pada 06/11/2011 iaitu bersamaan dengan 10 Zulhijjah 1432M...

plan raya kali ni tak la seperti sem-sem terdahulu... masih ingat lagi..

:: raya haji sem 1 ::
- aku tak balek, dok bilik jak la tapi kawan ajak pegi uma dia kat PERLIS... dapat juga merasa kegembirraan raya dengan kuarga kawan saya...

::raya haji sem 3 ::
-aku tak balek juga, dok bilik tetapi kat Masjid badlishah ada sambutan ibadah korban besar-besaran... banyak lembu dan kambing kena sembelih... best2...
-tapi, dapat beraya 5buah rumah..seriusly, balik jak dari raya..terus MELIMPANG kekenyangan...

dan..

::raya haji sem 5::
-balik uma kuarga angkt kat kg. telaga mas, Pokok Sena
- raya dengan adik2 sekolah kebangsaan Telaga Mas... dgn adik angkat aku sekali
-nak taw amacam raya haji kat kedah plak

~~~selamat Bercuti dan SALAM HARI RAYA AIDIL ADHA... ~~~



tak sabar maw tgk orang sembelih LEMBU...heheheee [tapi aku tak makan pown daging]...

Ulasan

Catatan Popular