The VoiCe [U.S] VS VokaL [Malaysia]

:: Antara Amerika Syarikat dan MALAYSIA... mana best...? ::

:: The Voice ::

The Voice logo.jpg

Just Copy From Wikipedia ... The Voice is an American reality talent show that premiered on April 26, 2011 on the NBC television network. Based on the reality singing competitionThe Voice of Holland, the series was created by Dutch television producer John de Mol.[1] It is part of an international series. The Voice immediately proved to be a hit for NBC and in mid-May 2011, it was confirmed that the network had renewed the show for a second season.

~apa yang saya faham... 4 org artis yang berlainan genre dan minat bersaing untuk mencari ahli-ahli mereka untuk mewakili setiap setiap mereka untuk melaykkan diri sebagai pemenang THE VOICE...
siri pertama ini dimenangi oleh anak didik ADAM iaitu penyayi kumpulan MAroon 5~...

:: VoKaL [MALAYSIA] ::


satu rancangan realiti terbaru yang diadaptasi daripada siaran realiti A.Syarikat... [berapa la erk dorang bayar untuk tiru ni programrealiti...adoyai...]... tapi, saya bangga juga la dgn TV3 sebab berani untuk menyahut cabaran...Congrats....

walaupun ujibakat yang berlangsung pada 29-30 september dan 1-2 Oktober lepas... janji aku nak tgk amacam dorang arrangge perjalanan program ni..adakah baik atau lebih baik daripada THE VOCE.
GUd LAk TV3... love it

apapun...MAJULAH INDUSTRI SENI TANAH AIR untuk negara...

p/s :: macam tak sabar plak maw tengok...tunggu jak La... ndak lama lagi tu kuar diTV3 semestinya...ahaksss...


Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)