AKU TAK TAHAN BILA MARUAH PALAPES DIKECAM...

:: itulah kot tajuk yang sesuai ::

siap sedia la berperang...
ko dah jatuhkan maruah kami
ko rampas hak kami
ko hengat ko jer boleh bersuara dalam BELOG...?

ini link blog dia... ===> LINK
kita tengok la sampai bila dia nak bertahan
last2 padam juga kot... tengok la camna
ego dia tinggi or UNDANG2 UUM tinggi

antara ayat dia paling bikin geram

"menatang bodoh apakah pepagi buta hari jumaat dan sabtu berjalan ramai-ramai sambil hentak kaki?
Jawapannya itulah kawan aku!!budak palapes. WAKAKAKAKAKAKA....!!!
ok la aku kagum la niat murni korang nak mempertahankan negara.
Ok la,Even though you like a dog,that's no reason to say such awful things to you.
EKEKEKEKEKEKE.......!!

ko ingat ko dah leh lepas
cakap ikut suka hati ko..
boleh bah dilayan
tunggu jer surat cinta datang erk...
adalah tu habuan cakap belakang2...

p/s :: kita bukan hanjeng... kita ada motivasi untuk masuk PALAPES bukan riak... tak macam koe
untunglah kredit pahala masuk dalam akaun dak2 PALAPES

Comments

  1. hai salam...sabar okey, ramai lagi rakyat yang suka dan sayangkan angkatan tentera kita termasuk saya! kalau sudi singgahlah luckyseveninlove.blogspot.com!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015