Bukit BENDERA 2011...


:: kenangan last with MPP UUM ::

kami bukan jalan-jalan... kami just nak relax-relax
ADA KU KESAH?


~time to escape... eh, naik bukit bah... 5 minit jak berbanding hiking memang ketaq lutut la~

~andai bisa ku gaai BUMI MU .(georgtown).. indahnya CIPTAAN ALLAH...~

~bukit bendera @ flag hill katanya... hahahhahaa....~

~kuil... rasa2 mana dulu wujud kat atas bukit tu...? MASJID...GEREJA..or KUIL...?~

~nie la budak CHUMILE itu..seriusly 5 kali ganda kulit aku~

~jangan la cari pasai k... nak naik bukit naik.. jangan nak mengada2...RM500 kot~

~satu-satunya peninggalan yang ada.. kesian...~

~masjid pown ada... senang nak solat...~

~kenapa mereka suka ular erk... aku dapat juga gambar dengan baby CHUMILE...~

~TuLus ikhlas dari saya... gud Lak Exam UUM 2012~

p/s :: dapat juga pegi tempat yang aku tak hajat nak p.. yang herannya
tempat yang aku nak p tak pernah2 nak dapat peluang p

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular