Baucer buku 1 Malaysia @ UUM [9/1/2012]

:: penyerahan Baucer Buku bah ::


perlu diingatkan daripada KPT sendiri
tarikh sah laku adalah seperti yang tertera k...
pemberian kat uum simple2 jer
takder perasmian apa segala
sebab bulan exam kan.. so tak guna nak buat perasmian apa2
buang duit, tenaga dan karan jak


tengok ni, siap kena rasmi2 lagi
meriahlah mereka
kitaorang berperang dengan exam jak sini


ni rupa baucer kat dalam tenet aku jumpa///
yang asli ada kat bawah ni...

dari UUM punya...

untuk pengetahuan..
sebarang pertanyaan mengenai bauceer ni sila la rujuk laman ni k
klik sini ===> KPT

saya sangka dak2 masuk IPT jak dapat
rupanya budak2 tgktn 6 pown dapat
untunglah jadi pra-U kan
macam kami dulu2 tiada la macam ni
apapown, gunalah untuk kebaikkan... selamat berbelanja...

p/s :: hanya kedai2 terpilih jer boleh guna, bukan semua

Comments

  1. banyaknya baucar... :O
    klo sudi jemput singgah blog ku.. :O

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015