Result for My3s... kamu sudah isi...?

:: baru jer isi dalam 25minit yang lepas ... sebelum jam 12.25 selepas 12.50 ::



itulah result yang keluar
aku memang lemah bahagian komunikasi bahasa inggeris
cuma, aku try juga untuk bercakap dalam bahasa inggeris walau aku lemah
sekurang-kurangnya aku tidaklah senyap kalau orang bertanya kan...?

secara keseluruhannya
aku puas hati sebab untuk ::
1) kemahiran komunikasi
2) kemahiran kerja berpasukan
3) kemahiran kepimpinan
dapat full markh sebab aku dah biasa dengan 3 kemahiran

untuk yang lain2 bukan tidak pakar cuma perlu ada penambahbaikkan
BTW... purata keseluruhan saya dapat 9.2 camtu la...
puas hati juga sebab atas dari 9 kan..

laman web my3s ===> my3s

p/s :: aku dah... korang bila lagi nak berMy3s...? wajib untuk sem last... isi la

Ulasan

  1. Assalamualaikum..
    terima je ketentuannya dengan hati terbuka.
    Jemput la singgah blog Lucy pula kalau ada masa ya.=)

    BalasPadam
  2. waalaikumsalam...
    memang terima pown...
    btw, makaseh lawat belog saya....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular