Al-KisahNya...

:: suka suki Malam citrabayu ::

mungkin ada yang perasan
mungkin ada yang tidak..
dan mungkin ada yang kebaru-baruan....
ndak aku kesah.... ko ambil la kalau ko maw...

al-kisahnya...
dengar cerita, aku yang paling seniro dan aku yang paling lama mengenai kebudayaan
untuk anak2 sabah UUM la... untuk batch 2009/2010
dan, mula-mula aku kenal ad hoc anak sabah UUM pown sebab MCB...
sebab senior aku...

al-kisahnya,
sejak dari sem satu sehingga ari ni
banyak usaha aku.. cuma... apa yang dorang nampak.. KOSONG
aku diam-diam jak kan...
INGAT MENARI NI SENANG...?

al-kisahnya...
aku mana la ada sijil sebagai seorang pengajar menari
aku orang biasa2 jak... budak baru belajar
terima kasih jugalah kepada cikgu2 aku yg banyak mengajar aku menari..
termasuk arwah kak masna... terima kasih banyak2...

al-kisahnya...
ingat senang maw cari muzik menari...?
lepas tu kira bit2 muzik maw cari step...?
ingat senang maw jadi kareografer...?
bukan semudah main bola sepak.. dapat bola, wisel ditiup... tendang...
silap ... silap...
menari bukan 2-3 minggu latihan .... 1 bulan blom pasti boleh siap...
MENARI bukan sekadar suka2... ada seninya...

apapun al-kisahnya...
untuk last sem... aku terpaksa tarik diri sebab aku sakit tulang belakang dan pinggang aku bengkak... dan itu pun masih ada tidak puas hati...
sakit hati... MATI jak La penawarnya.... (kata c poLan)

aku sayang ad hoc UUM aku sayang persis USM... maaf..

p/s :: tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati... sekadar luahan hati aku
ko terasa... ko punya pasal... ada aku kesah...?

Ulasan

Catatan Popular