5 jam TerkemUdiaN

~masIh sempat ka?~

sebenanrnya, 5 jam terakhir ni adalah masa aku untuk baca 1 buku Penyelidikan Sains Sosial untuk exam malam ni di DTSO, UUM..so, memandangkan lecture ndak pernah mengajar mengenai satu pun dalam buku ni, so, aku terpaksalah mengulang semula pembacaan kesemua bab dalam buku ni dalam masa 5jam ni jer...

EXAM :: 12/05/2011 :: penyelidikan Sains Sosial.... jam 8.30-11.00 malaam di DTSO, UUM ::

ha... uolllzsss nak tahu... itulah jadual aku malam ni exam dan pasal paper ni dan ilmu mengenai subjek ni... i got 0 [Zero]...Nothing...!!!! banyangkanlah macam mana nak menjawab malam ni kan...?


( T. E. N. S. I. O. N )

Namun..Ya ALLAH, bantulah hambamu ini untuk menjawab exam malam ni...AMIN...

p/s :: untuk junior-junior or uolss kat luar sana yang belum amek paper ni, selamat maju jaya jer la yer... dan jangan amek lecture Foreigner... entah apa entah...
:: Good Luck Exam ::

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

KILAU makanan tradisi SABAH