Selami Isi HatiKu baru Kamu MeniLai DiriKu

~ToLong jauh dari HidupkU~

cerita ni ndak sudah bah tertahan..ndak pa La BeLog ku, sini jak La aku lepaskan isi hatiku ya...sorry sebab ndak da Sudah kawanku untuk Menangis nie... ko jak...sebab Katil dan bantaLku sudah bosan diSirami dengan air MaTa... eheheheee [ sedihnya ]

seJak sem 1 hingga 3 di UUm nie, aku sangka apa yang aku buat dan lakukan orang semua senang dan terima seadaanya...Namun, kenapa sem 4 baru kamu lepaskan segaLanya dan baru sekarang kamu mengaku aku S.A.L.A.H... [ Ya ALLAH, kenapaLah ]

bukan juga aku anggap diri aku baik... diri aku perfect dan diri aku segala-galanya tapi iniLah sebenar si BOLONG... korang tak faham tiak apa...lupakan jak jangan MENYEKSA... please la...please... aku adalah aku dan aku tidak pernah berubah walau sedikit [ tolong lah ]

NAMUN, segala-galanya berubah selepas aku jadi M.P.P... kenapa ya....?

aku tahu silapku dan aku tahu apa hak aku...bila kamu rasa aku dah tak seperti dahulu itulah sifatku yang tiada pendirian tapi masih sama dan masih BERMARUAH... Tolonglah.. Don't Be Plastic Ok..!!! OMG... siAl punya orang... [ tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati ]....By da Way, siapa macam lada dia rasa MANIS...

apa2 jak la kamu semua diluar sana... aku ndak kesah Sudah dan aku semakin tawar hati dan kental walaupun masih Mengalir air mata ni [ ndak menahan sudah ], kamu ingat jak la... kamu kawanku kini dan selamanya...

satu jak Impianku....aku maw kita masih seperti dulu... ketawa sama-sama... makan sama-sama... baring sama-sama... Prank besday sama-sama dan berGumbira sama-sama sampai GRADE nanti dan sampai MATI... [ kalau la kita Sehaluan kan...? ]

dan, kenangan kita aku tetap simpan sampai bila-bila uolsss... [ ya ALLAH, mengalir jak air mata ni kenang ] kalau pun kamu BENCI aku dengan apa yang diriku KINI... ndak pa La... biar jak La gambar-gambar kita masa sama-sama jadi Kenangan dan BiaR lah TEDDY BEAR tu kenangan ABADI kANnnnnn...?

HOPE FULLY, korang kalau benci SEKALI pun, jangan la sampai nak jeling-jeling dan tidak mampu Untuk melihat diriku di HADAPAN kalian.. aku tahu la aku JIJIK, HINA dan tidak SEMULIA korang sudah... aku memang jijik, aku mimang Hina dan aku memeng tidak SUCI tapi aku masih Ada pertimbangan DIRI...

p/s :: aku sayang korang lebih dari aku sayang diri aku ini... ndak pa la kalau sudah termaktub dalam kamu hidup kAmu aku budak JAHAT, budak Ndak KENANG BUDI dan budak SIAL sekaliPun.. anggap jak La BOLONG yang dulu masih wujud di FRIENDS LIST korang dan FAZLAN THOMAS yang sekarag sudah MATI... sekian...LOVE u FriEndSssss...

Ulasan

Catatan Popular