KeSungguhan sepanjang Cuti di UUM

~kerana Minat aku sanggup Lakukan~

ni Jadual aku sepanjang Cuti kat UUM ni sebelum balik ke Semporna, SABAH..

Jadual sepanjang cuti::

27-29 mei : Kursus Induksi AJKS minggu suai kenal

28-31 mei : Seminar Dasar Kebudayaan Kebangsaan MAKUM 2011

1-6 Jun : Baksis kat Besut, Terengganu

6-7 Jun : Perkampungan Seni, PBS UUM

9-11 Jun : Program kat S.k Telaga Mas, Jitra

12-15 Jun : Latihan Lanjutan Airforce UUM

15-25 Jun : Jaga Bilik MPP

26 JUN : Bertolak Terbang ke Semporna, Sabah



saya sering tetapkn dalam diri... "Biar penat, ItuLah NIKMAT"...

sebelum melayan cuti sem ni, nak jugalah berkorban masa sikit untuk program-program kat UUM sebelum pulng rumah.. untuk itulah jadual diatas wujud... memang banyak kan..? kalau boleh nak tambah lagi, tu pun kalau ada yang sudi nak jemput... heheheee..

Memandangkan jadual Full ketika tarikh2 tersebut, saya harap kamu semua faham jak la KONDISI aku skrg ya, bukan ndak mo melayan, tapi kena melayan Program2 aku..

Aku tak tahu nak cakap apa, aku memang aktif sebenarnya, tapi masih ada lagi segelintir manusia yang tidak senang dengan saya untuk jadi MULUT CELUPAR yang dah agak2 mulut berinsurans cakap aku ni banyak komplain la, banyak cakap la dn cakap yang bukan2 la... aku dah cakap, kalau aku minat benda tu, aku akn cakap aku akan ikut... tapi enTahlah...

p/s :: Jangan Ugut aku dengan kata-kata durjana korang, HEngat aku apa...? suka kacau kebahagiaa orang ka? sorry sikit... tak nak ganggu korang dah.. I'm fade sudah..sekian

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

KILAU makanan tradisi SABAH