Exam ohhh Exam

~entry paling mengecutkan baH~

start esok exm aku dah mula untuk sem 4 KALI NI.... namun... 100% aku tiada persediaan.... entah kenapalah...inikah MPP...sabo jer la... ndak boleh buat yang terbaik untuk diri sendiri...sedih la...

takperlah, janji korang yang lain boleh dapatkan dekan... aku ni calon2 terpinggir bah... namun,,, examku punya jadual untuk sem ni macam nie...tenggok ya....


:: JADUAL EXAM ::

11/05/2011 : PLO - jam 9.00 -11.30 pagi

12/05/2011 : Penyelidikan Sains Sosial - jam 8.30-11.00 mlm

14/05/2011 : Dinamika Kumpulan - jam 2.30-5.00 ptg

19/05/2011 : Dasar dan Analisis Fiskal - jam 8.30-11.00 mlm

20/05/2011 : P. Writing - 3.30-5.30 ptg

25/05/2011 : Dasar Awam - 9.00-11.30 pagi

25/05/2011 : Etika Pentadbiran - 8.30-11.00 mlm

doakan jer la aku dapat menjawab walau sepatah ayat kat exam start esok ni... NAMUN... caiyok2 bolong...buktikan ko pun boleh bah dapat DEKAN...

yesss.... I can Do IT... DEKAN for me..yess... DU.!!!! nak study for my first paper esok pagi jam 9.00 kat DTSO...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015