lama Tak menuLis... ulasan sepanjang bulan FEBRUARI





~maaf sebab tertinggal lama BELOG aku nie tak di UPdate.. cian~

  • apa yang saya nak kata, sepanjang bulan 2 yang lalu, aku memang sangat2 gila... dah la minggu kuliah semakin mantap dan banyak..tambah agi asignment yang berlumba-lumba untuk disiapkan...
  • firstly, nak cakap pasal asignment... semua juga ada kan.. aku terbuzy oleh progrm-program lain sehingga asignment aku hilang entah kemana.... start pun tak... tgk... last2 minit baru nak baut..(hahahaa...memang gila....)
  • cut CNY pun bermula... apa lagi, aku kat UUM jer la... sambil-sambil aku dan rakan-rakan lain buat latihan untuk "MALAM CITRA BAYU USM"... iaitu pertandingan tarian SABAH yang berlansung setiap sekali setahun di USM.... kali ni 6 MAC 2011
  • sepanjang cuti CNY juga aku pegi buat kerja amal agi... misi bantuan banjir di JOHOR.


~nielah kerja aku masa Cuti midsem...SukarelaWAn MASKUM @ PAGOH, LENGA, dan bukit kepong, JOHOR~

  • 2nd... PALAPES dah start dah minggu nie...
  • then... PALING yang aku tak pernah terfikir pun... PILIHAN RAYA KECIL UNIVERSITI... dan, selepas seminggu berkempen dan perang berPOSTER... akhirnya pada 22 Feb...kami pun jadiLah MPP UUM sesi 2011/2012...
  • petang tu juga kami terus ke EMERALD HOTEL di sungai PEtani... mantap.. makan jangan tak makan.


~sampai jer kat hotel tu, terus makan malam...lapar-lapar...tengok meja yang kosong tue...aku yang punya... lapar punya kes..makan banyak arr~
  • selepas dari itu, terus sangat-sangat padat aku punya jadual...tersangat-sangat padat...ahahhaahha biasalah MPP..(ayat bangga diri)..tak boleh bla...
  • pulang jer dari KURsus MPP kat sungai petani... kami terus ke EDC dan petang terus ke DEWAN MAS.


~ni, selepas dari DEWAN MAS.. sempat gi tangkap sekeping dua~...

  • dan, aku buzy la pulak denga asignment... matilah.... di tambah lagi dengan perarakan maulidur Rasul UUM... pengsan den...
  • dan, yang masih belom selesai adalah...TARIAN anak-anak SABAH... mo pingsan syak nie.. bertahan jak ya...

~dan, inilah waktu dan masa tarian tu nanti...kat USM ahad nie...gementar sudah nie~


~apapun, memang terbaik la bulan 2.... sangat-sangat aku buZy dengan karenah program dan aktiviti aku...memang gilak la... bah~

p/s :: jangan jadi sama seperti saya, jadilah sama seperti SEMANGAT saya... makaseh

poStbY : boLonganakSemporNa.bLogspoT.com.... 11.48 Mlm... 01/03/2011

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)