TERIMA KASIH SAHABAT

:: ANDAI kaTa aku PErgI duLu daRi KamU ::


sedih pLak tetiba maLam2 niE... makaseh kepada sorang sahabat aku yang selama ni Jaga aku dan temani hidupku sejak Sem 1 lagi di UUM ni... JASAmu memang banyak friends... Love u very much... andai aku sudah tiada... relakan jak aku pergi ya... sayang koe sangat... ko ibarat diri aku yang tidak pernah aku tidak hiraukan sejak aku kenal koe... 2tahun lebih sudah...

terima kasih juga malam ni [31/10/2011] ko bagi tahu segalanya... i'm ok...

cuma sedikit pesanan la untuk kamu2 yang tidak tahu apa kan... biar lah aku dengan hidup aku... aku tentukan sendiri... yang buruk kamu maki ka apa ka... itu bukan kehendak aku... kalau sampai yang baik dari aku pun kamu maw kutuk... it's my pleasure... silakan...

ALLAH ada untuk aku... aku sudah cukup penat untuk "MENANGIS" sebab aku tahu tiada yang SEMPURNA melainkan ALLAH... ya saya sedar. terima kasih banyak2 k...


:: kepada koe SAHABATku... kalau ko terbaca ni, sorry kalau aku tidak maw cakap depan2... aku sayang kamu, biarlah aku simpan dalam2 disudut paling dalam dihatiku ya... maaf ::

cuma pintaku... kaLau rasa aku sudah tidak ada makna Apa-apa dan tidak bermakna... siLakan... campak kenangan itu jauh-jauh dari kamu semua... dan Lupakan aku.. Please

Ulasan

Catatan Popular