Bolong Tatap Bolong :: KESAN KETAGIH KARTUN

:: kartun punya pasal... bibir yang sengsara ::

KRISTINA dengan bibir asal (kiri) dan selepas mendapatkan 100 suntikan. Gambar kanan adalah watak kartun Jessica Rabbit.
[gambar asal sebelum bedah... Selepas... dan gambar kartun Jessica Rabbit]
amek kaw... budak dari RUSIA ST PETERSBURG....
menginginkan bibir yang besar sebab cemburu dengan kakaknya yang dia anggap sebagai sempurna...
oleh itu, dia [kristina Re] telah habiskan sebanyak 4000 pound iaitu sebanyak rm 20,000.
sebab terlalu taksub dan menginginkan sesuatu yang ekstrem,
kristina sanggup untuk mengubahnya...

yang lebih pelik... dah cukup hodohlah tu bibir sempat lagi dia cakap...

“Saya belum memutuskan berapa besar yang saya inginkan, tetapi setakat ini, ia masih kecil,” katanya.
selain itu...

“Saya inginkan sesuatu yang ekstrim. Saya mahu kelihatan seperti karakter kartun. Saya sudah ketagih dan saya sukakannya. “Beberapa rakan memberitahu saya tidak patut menyuntik bibir menjadi lebih tebal dan besar tetapi saya belum berpuas hati.

SUMBER :: myMETRO

p/s :: Alahai manusia... NERAKA la ni jawapnya...


Ulasan

Catatan Popular