Bolong Tatap Bolong :: aS a BloGginG

:: AnTara minaT, hoBi dan biLa boSan ::

aku bukan juga pakar bahasa atau inat untuk mengarang, cuma aku minat untuk tulis-tulis, kongsi-kongsi dan post-post cerita hidup aku kan... apa yang aku nampak, pandang, baca, dengar, dapat dan apa2 jak La janji niat Aku nak berKONGSI... bukan nak "CARI GADUH"...

aS a BloGginG.. what ShouLd i Do..?


jawapan senang jaK, aku maw buaT apa yang aKu maW... do I carE... ko ada...? eh, apa pLak yang aku mencarut nie.... hhahaahhahahahaa... sebenarnya, aku menulis dan berBELog ni pown sebab ... seLagi masih ada wireleSs nak onLine dan connect to internet campus... aku mana La mampu nak bayar bulan-bulan BerukBand tu... aku anak kampung, tiada apa2...ahaksss..

apapun, aku terus dan terus berbelOg selagi ada idea.. dan aku bukan La bLogging yang seaktif Blogger2 diLuar sana... aku just BBB... "BUDAK BARU BELAJAR"...

apapun, percaYaLah...

dan, akan terus untuk memBLOGGING... ahaksss... BoLong TATAP boLong....


feeL free to be a writter...koNoN LAh... opsss....

Ulasan

Catatan Popular