Bolong Tatap Bolong :: kekuatan atau kelemahan

:: sepetang bersama cik akak via SMS ::

saje nak sms2 mesra katanya...
nak tanya adakah program or yang sama waktu dgnnya yang perlu saya ikut or jadi "pengarah"?
memandangkan saya sudah free tidak buat apa2 hujung minggu, so terdetik nak tolong-tolong orang kan...

namun, semua seperti tidak apa yang saya inginkan...
adoyai...

kekuatan ke kelemahan...?
tetiba cakap [kononnya la SEBAGAI NASIHAT tuk aku kan...]

dia pesan dan nasihat aku..."apa cagaran untuk aku jadi pengarah"?

so i cakap la, takder apa2 cuma nak tolong dan minta persetujuan dia jak nak tolong ka tak...?
apa yang saya tak boleh terima, dia cakap aku maybe sibuk or bla..bla..bla...
yang paling aku tak le nak terima, dia cakap kalau nak jadi pengarah...or involve dalam sebarang program, kena ada semangat dan komitmen...?

apa plak.... ? sebelum-sebelum ni aku tiada bagi komitmen ka atau aku tidak bertanya...

ni la kes kawan makan kawan sebenanrnya... puas aku tanya ada PROGRAM ka.. ada aktiviti ka? semua dok diam dam malas nak mesej aku.. walhal 1sen jer kot nak mesej...
ni yang aku naik hengen nie... ok fine... sebab korang pegawai dah tak percaya aku...

"kata aku buzy la, sibuk la, takder komitmen la, itu lah inilah., ok fine.. kalau aku takder kata aku menghilang apa... tak kesah la... up to u alll la, nak ajak atau tak... aku tak kisah sudah...

mudah-mudahan kamu gembira jak la dengan tema2 kamu semua..sekian..

p/s :: DON'T JUGDE ME BY COVER ok... sorryLah... kamu masih belum kenal aku....

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015