Bolong Tatap Bolong :: SakiT...

:: Tidak Menentu... Datang tanPa diUndang, perGi tanPa dipeSan ::

Demam selalu menyerang p badanku ni... mentang-mentang La aku darah AB+ [tiada antibodi]... senang-senang jak tu virus menyerang ya... habis jak Ubat tapi tiada juga kesan apa-apa...
Tigas [kuat] juga ni virus kan... beLum lagi jumpa si Bakteria..


:: ni masa mata aku dah start membengkak...
sekarang dah maki teruk, merah dan berNANAH ::

Lepas seminggu, selalu gataL2 dan nanah pown maki besar gitu.. subuh tadi dalam jam 2pagi... pinggang aku plak datang semuLa sakit yang hari tu... [kesan dari jatuh dalam tandas, then jatuh kat tangga lagi sebab LICIN(masa hujan)... ] so, sakit kali ni memang teruk La...

soLat susah, nak buang air "BESAR" pown sakit nak mencangkung, apatah lagi nak baRIng. sangat2 sakit...cara nak kurangkan sakit... sapu minyak panas jer la..

dah La PKU tutup sejak 4hb hingga 8hb ni, bertahan jak La aku ya... JITRA jauh sangat nak P... feLo semua baLik kampung...

sekarang pown masih gak sakit, doakan jer saya sembuh dengan baiknya K... saLam...

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

KILAU makanan tradisi SABAH