Bolong Tatap Bolong :: KURUS ka GEMUK... mana BEst...?

:: dua-dua juga kurniaan ALLAH bah ::


ni la yang akan jadi bila orang GEMUK maw KURUS
dan orang KURUS maw GEMUK...
pelik la... syukur la dengan nikmat... kalau maw menten sangat, p senaman la...


KURUS VS GEMUK...

ko mampu, mana lagi seksi... KURUS ka GEMUk?
jawap la sendiri...

tapi tuan punya badan akan cakap... seksila SANGAT....



kena juga jaga makanan tu, nutrisi makanan seimbang der...
makan la apa yang patut tapi jangan la makan yang bukan2...
sihat... untu badan kita juga sendiri.
bukan orang lain...


tapi ada juga manusia yang nak jadi camni. pelik la... mana ada seksi macam ni bhai...
SEKSA adalah...adoi


ni sorang lagi... mak aiii... takde apa ker yang nak korang makan?
mai p uma saya makan...
kesian la...

TAK SAYANG BADAN ka?


ko MAMPU... kesian oooo... LEMAK sini sana.. please la...
orang tgk pown takut...
tapi kan, ada orang tu maw KURUS, tapi makan... ya ALLAH... bapak...


BAPAK... ini ka maw kurus namanya...?
takkan bhai....


tengok macam cik mek molek... cik akak kita....tak makan nasi bertahun2...
boleh jer kurus...

so... for the conclusion is... makan la makanan seimbang k...


p/s :: pandai2 la jaga badan k... untuk hidup yang lebih sempurna... SAYANGILAH diri anda dan keluarga...

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015