FinaL eXam for FinaL Semester...

~ kisah suka atau duka~

this mY examination Slip... UUM OnLy =)

aku rasa sem ni la paling banyak tag p wall aku 
khas untuk exam final
dan final exam bagiku di UUM terchenta ini
ada sedih ada rasa hepi jak maw tinggalkan UUM
tapi lepas2 ni mesti rindu zaman study kan...? 
apa ble buat, peredaran masa... siapa pun tidak boleh lawan


like this...


ni paling la... kesian dorang kenak jemur, tapi mesti best kan kalau dapat menjawab macam ni
lama dah terbayang dan impian nak exam macam ni
kenapa?
sebabnya, dapat hirup udara segar, dapat tengok alam
tenang sikit nak jawap...


dan macam ni pun ada.. kreatif...

"Dan kepunyaan ALLAHlah apa yang ghaib di langit dan di bumi,
KepadaNyalah dikembalikan urusan-urusan semuanya,
Maka sembahLah Dia, dan bertawakkallah kepadanya. Dan sekali-sekali tuhanmu
tidak lalai dari apa yang kamu kerjakan."
(Surah Huud: ayat 123)


~macam ni~...
i Love uolss...
eh, muka aku ada dalam tu...


ni pun ada, siap dengan lembu... ChumiLe


yang simple...


yang lucu...


yang begini...


yang pinKy...


yang rajin macam ni
tulis sendiri , gambar dan post...
terima kasih wanie... saya sangat2 hargai

apapun... semua itu aku hargai sebab susah payah korang buat dan tag saya...dan kawan2..
sangat2 hargai dan suka dengan kerja korang...
apapun, biarlah ia menjadi ucapan terakhir buatku di bumi UUM...
sebagai seorang pelajar dan peperiksaan terakhir
LOVE uolss... may ALLAH bless Us... AMin...

p/s:: sangat2 lama sudah ndak update...

Ulasan

Catatan Popular