AKU KAH ITUKAH...

~dalam diam~


it's was me...
hahahhahahaaa.. boleh timbak sudah
ni masa program baktisiswa motivasi pelajar UPSR bah
S.K Telaga Mas, Pokok Sena, Kedah

kiranya program ni kali kedua sudah kami buat
kali pertama alhamdulillah berjaya
kami dapat jugalah bantu sekolah tu menaikkan peratus pencapaian UPSR
dari 60% kepada 62.8%
biar sikit janji naik dan bukan turun kan
pelajar yang dapat 5A pun bertambah kepada 5orang..
belum lagi 4A, 3A dan 2A... 1A lagi la banyak 

bukan nak bangga cuma rasa puas hati la kan
sebab dapat membantu dan membimbing adik2
terutama peneraju dan asey negara pada masa akan datang

dan,salah sorang adik angkat aku masa program pertama tahun lepas pun
dia dapat result yang baik.. 4A 1C.. dia ada problem sikit dengan B.I
itulah dapat C je... sama macam abg dia juga
cumanya aku dapat B je b.I masa UPSR 2001... hehe

papun.. tahniah untuk AJK2 terutama MPPUUM sesi 2011/2012 dan juga SUK
tahniah untuk orang.. Insya ALLAH ...kejayaan milik kita..AMIN

p/s :: ntah ni kali keberapa aku masuk paper... (motif aku popular kan...?)

Ulasan

Catatan Popular