THESIS aku...

~ aku buat PASAL PALAPES ~

aku dapat ilham dari student UMS.. seorang PALAPES juga
then, memang ada niat maw kaji pasal PALAPES ni
Last2... lecture suruh juga buat...


BTW... sangat2 tekanan buat taw
betul juga ada kata lecture foreigner tu...
"Memang HebatLah UUM... buat THESIS dalam 4 bulan je"
sedangkan master pun perlukan setahun lebih untuk siapkan thesis
terkadang aku ketawa sendiri kalau dengar ayat tu semula
betul juga, ada betulnya juga

last2... terpaksa ambil TL
TL tu apa...? Tidak Lengkap... maksudnya... belum siap
hehehee, dia punya tempoh hantar minggu ke-15 PnP UUM
maksudnya dalam minggu lepas la... end of may... 28-31mei 2012
memang aku tabek spring la sapa sudah siap
kamu memang GIGIH...


mungkin mereka2 yg awal siap tu sangat2 GIGIH dan banyak masa untuk thesis
macam saya... teda lah.. lain kelas, lain PALAPES, lain MPP, lain program dan persatuan
lain untuk diri sendiri
huuuuussssghhh... susah maw cakap
apapun, insya ALLAH dapat kasi siap dalam minggu pertama June...
tinggal maw jilid bah
dalam borang pun tulis sebab kenapa mohon TL...
"Tidak sempat JILID"...
ngam bah kan... hehehee

tajuk aku punya Thesis...?
"Kesan latihan PALAPES terhadap pencapaian prestasi akademik"..
tu jak...


THESIS in progress... EXAM pun in progress juga
kesian2...

p/s :: lain kali buat je dalam sebulan thesis.. boleh bah siap janji RESPONDEN bagi kerjasama dan lecture rajin maw jumpa... gud lak siapa yang belum siap lagi...=)


Ulasan

Catatan Popular