AKU BUDAK KOIR..

~tak banyak, cumanya PENGALAMAN tu yang penting ~

seperti biasa
aku bukanlah ARTIS nak suara2 yang POWER
suara yang merdu dan mempesonakan
bikin dosa jak adalah

aku punya suara
yang hanya sesuai untuk menyayi berkumpulan
aku sedar... suara aku tidak sedap
sebab itulah aku try masuk KOIR NADAUTAMA PBS UUM
apa tu?
Kelab di bawah Kelab Muzik Pusat Budaya dan Seni UUM
KOIR... ala, menyayi2 ramai2 dlam barisan tu
tapi,bukan macam KOIR KEBANGSAAN erk
kami hebat sikit
sebabnya...? kami ada pergerakan dan trian
itu yang aku bangga dengan KOIR kami... tu je

aku masuk sejak sem 3 kot, sebab masa tu aku dah tak minat dgn tarian(ada sebabnya)
lagipun aku masih minat pegi PKP PBS UUM
so, aku join la KOIR

BUKTINYA... kami menari...sambil menyayi


~ni masa Festival Filem dan Video Pelajar Malaysia ke 8..~
maknanya, masa ni Anugerah inter IPT Malaysia


~ni kami.. tak boleh dah pusing waktu~
sedih je kan nak tinggal semua dunia seni ni dan akademik



memang tak banyak sumbangan aku kat UUM
tapi, sedikit tu pun cukup bermakna buat diriku
sebelum meninggalkan UUM


ni kalau tak silap masa Konsert Di Raja kot...




ni masa sambutan Hari Kemerdekaan 2011

 p/s : tu je la serba sedikit tentang aku dengan genk KOIR UUM
kami tak sehebat mereka, tapi kami ada GAYA KAMI...





Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

Pejabat Taman-Taman Sabah- Taman Marin Tun Sakaran dan Taman Marin Sipadan Semporna (Sabah Parks)

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015