memang aku minat BLogging...

~ kenapa...? sebab dapat meluahkan perasaan dan apa yang aku rasa maw luah ~

bukan impian aku maw jurnalist or wartawan ka apa
sebab sudah jadi hobi aku
daripada buang kertas dan dakwat pen
bagus aku taip jak... jimat masa biar buang karan janji puas...


aku tidak pernah bosan untuk menaip
walhal dalam 1 jam boleh siapakan 10-20 bentuk cerita yang berbeza...
janji INTERNET laju dan ilham itu ada...
maksudnya.. sesuai aku buat entry baru pada waktu subuh
sebab masa ni la idea aku mencurah-curah ke ladang sesawang...


niat aku satu jak...
aku maw menulis.. apa2 yang aku maw tulis
itulah aku sebagai seorang BLOGGER...
bak kata abg BEN... hargai hasil tulisan anda... sebab itu anugerah (hampir kurang sama la maksudnya)
kan abg ben...sorry sebab ubah ayat tapi maksud hampir2 sama kan../


apapun yang korang fikirkan
melalui blog anda akan dapat curahkan banyak idea dan pendapat
dan dari blog juga anda akan dapat ilmu yang baru
perkongsiaan yang baru dan cerita2 yang baru
itulah sebabnya aku suka baca blog dari baca buku...
hehheeeee


tetapi kekadang aku juga benci blog... terutama blog yang cerita benda2 mengarut
like P*******L blog or blog yang umpat2 MANUSIA...
memang stupid sebab dah lumrah manusia, kenapa maw dihina...
BTW>.. aku tetap akan harga hasil nukilan Blog anda... 
maaf kalau saya silap...

p/s :: BLog is not mY world but BlOg make mY WorLd...

Ulasan

Catatan Popular