AKU Minat Jadi MC ... pengacara majLis

~ bakat aku yang terpendam ~


ni masa fisrt2 time aku jadi MC...
untuk Dinner AGM SRM UUM bah...
aku tiada bakat cumanya aku ingin asah bakat aku.. gituew..
~ni lepas habis program la~


~ni masa Dinner PALAPES UDARA 2011~
wah, masa ni lagi la seram sebab depan pegawi yang berjawatan tinggi..
mak, macam maw nanges je masa ni
tahan tetap tahan...


~ ni last aku jadi MC~
ni masa Pra-makan malam Rejimental PALAPES UUM
ala, kiranya macam kursus etika majlis juga la
untuk PALAPES version tentera
sangat2 skema... takut aku


# apapun, banyak memang kenangan suka duka masa di Universiti
kenangan MC memang kenangan pahit skit2
sebabnya... ndak dapat makan dengan puas...
kenapa?
sebabnya... orang makan kita cakap jak kita punya kerja
hahaha...tiadalah, saja2.. kongsi2 kenangan...

p/s :: untuk jemputan...sila dail ni number ya 013 2127513... untuk MC sahaja
hahahaa... macam suka aku plak taw

Ulasan

Catatan Popular