AKU DAN SUKARELAWAN

~ ni mas dulu-dulu la banjir kat KEDAH dan JOHOR ~

memang seronok jadi SUKARELAWAN
biar penat janji dapat memberi bantuan dan sumbangan dengan yang memerlukan
kalau bukan sekarang...bila?
kalau bukan kta... siapa?







ni masa kat JOHOR... sekitar Bukit Kepong dan PAgoh


ni sekali dengan Budak UIAM
memang seharian jugalah baru siap ni rumah di kasi bersih
kan rumah usang
pastu hanya ada pakcik dan mak cik je
kesian sangat2 kesian
macam maw nangis jak masa first sampai rumah ni
apa lagi tengok hanya ada pak cik dan mak cik ni je
huhai
sadisnya


rehat2 dulu dengan ice cream bah


~sebelum maw pulang~



~menungguu bas... sambil2 ketiduran kepenatan~





yang ni kat Jitra kalau tidak silap... tapi ada juga Di Alor Star
memang penat memang seronok
tapi yang penting, kenangan tu...

sampai di sini jak la ya dulu...


p/s :: tiada lagi lepas2 ni maw Bersukarelawan sama2 Genk Sabahan UUM... =)


Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015