Rupanya Cerita aku Hacker masih berterusan...

~berani betul orang ni FITNAH aku taw...~

tengoklah komen-komen friend dia


ni sambungan...



sembang memang kemas...
sudah siasat konon...
kata sudah bincang dan selesaikan dengan aku
PADAHAL... CAKAP JAK kemas... tapi habuk tarak...
mana bukti ko bawak bincang dengan aku


 



sembang memang kemas...
sudah siasat konon...
kata sudah bincang dan selesaikan dengan aku
PADAHAL... CAKAP JAK kemas... tapi habuk tarak...
mana bukti ko bawak bincang dengan aku

teruknya pulak fitnah yang dia buat ni
kalau pun aku hacker
memang aku hacker juga sekali ko punya fb Habbal Min Sampulna
tapi, tiada kuasa la aku maw buat
sia-sia jak bah aku maw buat
tidak juga dapat duit atau pahala
paling-paling dosa macam ko buat dengan aku kan

apapun
kalau tidak senang jom jumpa face 2 face
bukan taw maw fitnah then block dua-dua fb aku
bolong tatap bolong dan bolong darias dela

ingat aku jenis macam ko ka
buruk hari, buruk perangai
maaflah... see u in court

p/s :: jangan la asyik berbual kemas kalau tahu memBLOCK dan memfitnah

Ulasan

Catatan Popular