KENAPA SAYA BENCI...

:: kisah-kisah diriku yang lemah, SAYA BENCI ORANG.... ::

1) Perokok :: sebab hidung saya tidak menerima apa juga bentuk asap sebab "RESDUNG" kot. saya tak benci ibu bapa saya, cuma saya kurang senang dan tidak selesa hidup di selubungi asap.

2) kawan tikam belakang :: aku tak kisah berkawan dengan sesiapa walhal lelaki ka perempuan, pondan ka pengkid, islam ka bukan islam,
melayu, cina, india or foreinger... janji masuk dan satu kepala dengan saya... "SAKAI"

3) trep ALIM :: padahal tinggal solat, tidak puasa, tidak hormat orang tua, dan pandai menHADIS orang padahal dia lagi teruk dari seorang bukan ISLAM

4) MULUT macam LONGKANG :: tabur fitnah sini sana, cakap tidak serupa bikin, ikut suka
hati dia nak cakap apa, cakap mengalahkan NABI

5) Pengotor :: dalam semua aspek.... bauk, busuk, marihang, jellek

6) PEMBAZIR :: sebab itu cara SYAITAN... terutama bila MAKAN...

7) Lazy pemalas lembab :: maksud aku, malas tahap dewa... terutama malas SOLAT...

8) COUPLE :: tiada gunanya, DOSA adalah

9) ANAK DERHAKA :: kenapa, sebab NERAKA JER la TEMPAT paling LAYAK untuknya

10) Cakap tentang diriku yang bukan-bukan :: sebab bukan ko diriku, so diam la

11) MULUT tiada lesen :: ikut suka dia nak cakap apa mengenai diriku

12) KETUA macam PONDAN :: tak berani cakap dengan orang bawahan terus melapor ke pihak
atasan tanpa usul periksa.

13) KAWAN BODOH :: hal orang lain dia jaga, kawan sendiri dia BUNUH... sial

14) KAWAN tiada hati perut :: sanggup biar kawan, janji dia puas... maksudnya " kacang lupakan kulit", bila susah cari kawan, senang2, kawan jadi lawan

15) Menunggu :: memang aku paling sakit hati kalau menunggu orang

16) Menipu :: main-main ok, betul-batul memang binasa la

17) Perampas :: lelaki ka perempuan sama jak la

18) Perempuan ISLAM tidak sedar diri :: dalam cakap, pakaian, perilaku dan adab

19) LELAKI ISLAM tidak sedar diri :: malas solat, tidak beradap, perogol, perompak dll

20) SEKUTU SYAITAN :: neraka la tempat kamu

p/s :: harap-harap aku tidak tergolong dari 1-20 ni kepada semua orang ya ALLAH....

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan Popular