WOW...DASYAT

:: sungguh ku tak sangka, kawan makan kawan ::

tu la bah kan, susahnya kawan harap kawan
penat kita menunggu last2 di tinggalkan
then, penat2 kita menunggu
hasilnya jawapnanya slumber jer
takder perasaan bersalah pown

walhal dah sah-sah bersalah
tak mengaku salah
memang la betul orang kata
tidak akan mengaku orang yang berak di tengah jalan
apa boleh buat.. ini bukan legasi aku
bukan kawan aku dan bukan negeri aku
kalau ini tempatku. siaplah awak

aku sangka kawan yang aku tatang bagai menatang minyak yang penuh
akhrnya, aku juga kena
dipersalah buat...
HELLO... dengar citer ko yang ajak aku untuk naik keta sama dengan ko
ko janji aku sama-sama dengan koe
koe janji aku tapi mana janjimu

HENGAT BERJANJI tu senang ka?
terus terang jer la kalau itu pown susah maw cakap
kalau iya pown aku macam apa dengan korang
jangan la sampai aku menunggu macam tiang pokok yang sudah mati
ingat aku tiada perasaan ka, klu pokok tadi takpe la

sungguh ku tak sangka
MANUSIA ooo MANUSIA...

sakkian jak La...
ai kai lu... alam biarak?
bang ka mailu, sampakku ka otok..

naseb baek aku insan yang lemah
aku sedar la aku siapa kan
aku sedar aku banyak hutang asa dengan korang
kenapa la aku jak berhutang dengan korang

tak nak sambung dah... malas...
cuma pintaku...
aku hargai dirimu seperti aku hargai diriku sendiri..
tidak pernah aku berharap cuma jangan memberi harapan dengan aku
sampai aku menunggu2 dan terus menunggu kamu buat bodoh
dah la tidak mesej. tepon pown takder
PERCUMA JER H/P mahal
kalau kredit tiaada....PUIHHHHH..

p/s :: cuba jadi orang yang tidak mahu berjaji sudah... lupakan...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015