CUKUP 2A jer... JANJI LULUS

:: daripada 7A 1 E... lebih baik 2A jer kan ::

sebentar tadi dalam jam 11-12 tghhari, dapat juga result adik aku ni
tup-tup... dapat 2 A jer, alhamdulillah lulus juga semua
dia dapat MATH dan K.H yang A...
1C plak tetiba... Geografi... kununnya sudah geo dorang
selebihnya 5B... hebatlah B.Inggeris B kan...
untunglah

2A 5B 1C...

berbanding aku dulu-dulu

6A 1B 1C...
bahasa malaysia B, bahasa inggeris C...
hahahaaaa..lucu la, aku lemah bahasa ka?
hahahaaa

tapi kira da hebat la... samalah kami mengekalkan MATH A..
aku just harap paper tu jak A,
ada juga waris kan

dalam perbualan kami di telefon

Aku :: pasni nak masuk kelas apa? jangan la amek sains
Adik :: mana boleh, maw mabil sains juga, maw jadi doktor... NURSE bah
Aku :: tahan ka belajar sains...?
ADIK :: janji boleh dibawak, minat bah jadi doktor...
Aku :: (fade up memujuk), bah2 mana2 la janji jangan menyesal kemudian hari
adik :: yala

moral of the story ::
1) sebab aku dulu pown sains tulin juga, amek bio, kimia, fizik, add math
cumanya aku tak lepas bio, kimia, fizik (semuanya D7 jak)
2) tak nak adik2 aku merasa kesusahan yang aku alami juga...hahhaa..susahkah sains tulin
(takder la susah mana, cumanya ada masalah dengan cikgu sedikit la)
maaf cikgu, saya yang malas sebenarnya...hheee

p/s :: gud Lak jak la... tentukan masa depan koe sendiri

Ulasan

Catatan Popular