Go-Kart wit UMSKAL delegasi... Love it

~sepetang ber go-kart sama2 dak UMSKAL~


~we are... ex-student SMKPDA bah... Ko ada...? ~


~bakal-bakal dipandu... Love it.. no.7 bah jugak ~

~ mY prend... diLa... ~

~dila dan basir berlumba... 10km/j jak ya... hahahaa...laju lagi joging~

~on your mark.. get set... Go... 1...2...3... jalan la~


~c basir bah nie... nneeeeee dapat juga memandu go-kart~

~aku, dila dan mereka... hahaha... bajumpa genk trus bagila~

~genk2... UMSKAL with another MPP'S UUm~

memang hepi jugaLah...
apapown, tahniah sebab sampai UUM walaupun Labuan tu Jauh...
hepi dapat jumpa kengkawan lama
Ros, baSir dan DiLa...siap bawa oleh2 gie
Coklat peveret DAIM dan TOblerone
sangat2 delecius k... sedap
aku bagi kerepet jak.. apa la aku maw bag dorang hadiah2...

p/s :: 3 hari jak bah kamu kan, kalau la seminggu.. sudah la minggu ni buzy aku
terpaksa skep kelas malam untuk kamu jak
esok aku EXAm gie.. love u guy's

Ulasan

Catatan Popular