MALAM itu menyedihkan buatku

:: sambil-sambil duduk di hujung jambatan ::

feeling2 duduk di rumah kan...
kan best kalau semua ni tidak terjadi
bak kata orang
kerana mulut badan binasa

bukan semua orang boleh puaskan hati orng kan
tapi jangan sesekali menaruh harapan
sebab ia boleh mnyebabkan orang tu rasa dihargai
cumanya, berhentilah memberi harapan
kalau rasa-rasa diri tidak mampu membahagiakan.

shuuuushshhshhshshsshhsshhsshh... dengar derusan ombak
kononlah, feeling2 bah ada laut
kan best rasanya duduk rumah
tiada apa masalah jadinya

ya, aku sedar aku tidak la sehebat kamu
tidak salahkan aku berkawan dengan kamu
dan janganlah cakap aku belakang2 kalau aku lemah
sebab aku tahu semua tidak sempurna

sedih jak bah rasanya malam ni
dah 3 hari demam tiada sapa yang jaga
tiada siapa yang hirau
makan minum terpaksa buat sendiri
tak mandi-mandi pown lagi sebab tiada yang maw tolong panaskan air
maw bantu aku untuk kembali sihat
apa yang doran taw, cakap aku purak2 sakit
bodohlah.. tiada siapa yang maw sakit free2

mak aiiii... mengalir la engkau wahai air mata...
sungguhpun nilaimu amat mahal dan sukar untuk d ganti
mengalirlah kalau itu membuatmu lebih tenang dan sabar
yang ndah tu hanya sementara..

salamkasih buatmu..teman

p/s :: aku syaang semua.. tapi kalau kamu benci---benciLah... aku dah tak kisah

Ulasan

Catatan Popular