mY peVeret fooD at UUM

:: korang suka makan apa...? ::




apa yang menariknya LAKSA...?
korang sebenarnya tak tahu apa rahsia disebalik LAKSA sehinggakan saya suka
dan saya paling gemar dan saya paling anang sama ini makanan...

rasanya unik, kuah ikan dengan hirisan daun salad, timun, cabai dan telur
campur dengan mee putih tu (entahlah kamu panggil apa kan)...

apa yang speciallnya...
kamu maw taw ya... (cakap endon plak da)
sebenernya, LAKSA Sedap... Tq.

takder La, LAKSA jarang nak jumpa kat SABAH terutama SEMPORNA
kalau maw dapat pown, Time puasa jer La ada

tue la bila dah mai KEdah da... LAKSA adalah menu utama
seminggu 5-6 kali makan... sekali sehari la
nanti muak plak...

banyak jenis LAKSA..tapi yang saya biasa makan kat cafe2 di UUM jer La.
pernah makan Penang punya, peerrggghhhh!!! paling maNang tu LAKSA...
tapi sekali jak la, pasni, entah bila nak rasa lagi
janji yang kat uum ni saya LANTAK...

p/s :; bah2, kita cerita palan2 ha makanan saya suka sepanjang Disember nie...

Comments

Popular posts from this blog

~puLau-Pulau Di Semporna, SABAH~

KILAU makanan tradisi SABAH

Kem Pemilihan Pertukaran Belia Antarabangsa Kementerian Belia dan Sukan Malaysia 2015