Love AARON AZIZZ

:: kenapa aku minat ::








keluarga bahagia aaron aziz

~mengenakan tema Biru... sebab AARON suka Biru dan Hitam ~
(sama la kami suka warna hitam dan biru)



with steri tercinta :: Diyana

bersama anak2 dia...

1) Danish Anaqi
2) Dwi Ariana
3) Dahlia arissa

:: menariknya AARON, dia selalu pergi ke rumah anak yatim Darul Ma'wwah yang mana dia telah lama kenal dengan anak yatim kembar tiga sejak mereka beruur 8 tahun sehingga kini yang telah berusia belasan tahun::

~saya juga sayang budak2..hehehee~

~walaupun sibuk denga filem... tugas sebagai bapa tidak dilupakan~
kenapa aku minat...?
sebab bagi saya dia TErbaek... tu je

walaupun berasal dari SINGAPURA, AARON AZIZZ telah bermastautin dan menjadi sebahagian daripada warganegara malaysia...
kesemua asetnya di Singapura telah dijual dan kini menetap di Kuala Lumpur.

p/s :: kalau la saya diberikan peluang untuk bersama dan ambil kerluarga angkat, saya nak pilih abg AARON AZIZZ sebagai mentor saya...

Ulasan

Catatan Popular